dimarts, 26 d’agost del 2008

Es Busquen Voluntaris: Burriac Atac


Apreciats companys,
Ja estem en la recta final, i és quan més tasques s'han de fer, amb la qual cosa tota ajuda és benvinguda.
Per tant, sol.licitem la vostra col.laboració en:
Neteja del circuit: Dijous 28 Agost, 18:00h, Piscines: Es tracta de desbrossar, podar,.. totes aquelles branques, arbusts, que interfereixen el pas el dia de la cursa, i que poden ser perillosos. Si s'en té, cal portar estris: Tisores, Falç, Serra,....
Marcatge del cicuit: Divendres 5 Setembre, 15:00h, piscines: Es tracta de marcar amb cinta el camí. Cal portar motxil.la i tisores.
Comptem amb vosaltres.
Gracies
((Posar interès en comentaris))

12 comentaris:

Anònim ha dit...

en principi podeu comptar amb mi, per podar el dijous 28.
la setmana seguent ja curro, i a les 3 m'és impossible.

P.D: ja heu pensat que em ragalareu quan guanyi? jajajaja


Llibre.

NaCaVi ha dit...

Jo m'apunto també a la d'aquest dijous. Divendres 5 impossible per horari. Miraré de venir preparat.

Nacho

NEMO ha dit...

Dijous impossible però divendres dia 5 compteu amb mi.

Pedro Hidalgo ha dit...

dijos ok, divendres en principi imposible, ho intentaré.

Anònim ha dit...

Dijous mirare de cancelar una trobada que tinc per poder ajudar a la netega. DIvendres dia 5 impossible per a mi.

Anònim ha dit...

Dijous mirare de cancelar una trobada que tinc per poder ajudar a la netega. DIvendres dia 5 impossible per a mi.

Anònim ha dit...

es clar,

jo podo els arbres, netejo la merda dels ocells...i tu cobres la pasta de la cursa...

clar xaval clar...

jordi ferrer ha dit...

OK!!! Jo també estica ja per aquí així que també passaré...

JORDI FERRER

Motoret ha dit...

Merci Nois.
Ens veiem.

Anònim ha dit...

dema si tot va be vindre i divendres ja didre algo.

ramon fuster

SGI ha dit...

Hola a tots!
Vindré a la neteja del circuit de demà dijous.
Sergi Andrés

Anònim ha dit...

divendres per poc que pogui vindre


salut i cames ¡¡¡¡


ramon gonzalez