dilluns, 8 de febrer del 2010

Mitja de Granollers, la crònica

Hola a tots!

Aquest diumenge es va disputar a Granollers la Mitja, una prova clàssica dins el circuit de mitges de Catalunya, amb més de 6.000 atletes, i una prova ja consolidada en el calendari PIRI.

Convocatòria a les 9:00 a les piscines, bé... alguns sempre arriben tard..., ja es respirava un ambient especial, molts Piris, Supporters i els de l’Oblikue també preparats.

Arribem a Granollers, aparquem i ens preparem per la cursa, feia un dia excepcional per córrer. Escalfem una mica i poc a poc anem agrupant a tots els Piris, erem més de 20!!!

Tothom tenia els seus objectius clars, vam sortir un grup intentant mantenir 4:00 min/km, objectiu 1:24:00 o menys..., el Jimbo, el Jordi Abril, el Juanjo i jo anavem junts, poc a poc el Jimbo es va escapar i el Juanjo es va despenjar una mica, el Jordi em seguia de ben a prop.

Passem els 10’5 km bastant a prop i sabem que el que queda és més aviat baixada i la eterna recta de 3km fins a la meta.

El Jimbo s’escapa una mica més, el Jordi comença a tenir problemes i es despenja, però no es dóna per vençut i continua sense parar de córrer.

Arribo al km 18, portava (1:10:54) i veig al Ramon Fuster a 5 metres, ja el tinc, penso, l’any passat el vaig agafar gairebé a la mateixa línia d’arribada, però de sobte m’agafa una forta punxada a l’abdominal que no em deixa agafar aire per respirar, un flato molt inoportú, anava bé, podia apretar i aconseguir el meu objectiu!!!! El dolor es va fer intens i vaig haver de baixar el ritme per poder arribar sense caminar, no vaig aconseguir fer el temps que volia, però va ser un bon entreno de patiment!!!

A l’arribada ja hi havia el Xavi Puig, un tiempazo!!!, el Ramon i el Jimbo. És molt agradable acabar una cursa i trobar-se amb els companys que estan allà esperant un rera l’altre, que tots els Piris acabin.

Els Piris anaven arribant, el Jordi Abril va arribar molt tocat i el vàrem portar directament a la camilla de la creu roja que l’atenguessin d’urgència, una possible rotura del tendó d’aquil·les li impossibilitava posar el peu a terra a més de causar-li un dolor molt intens.

Com no podia ser d’una altra manera, tots els Piris van respondre i a part de acabar la prova, van fer pinya per ajudar als companys que s’havien fet mal.

Va ser una d’aquelles jornades on LA FORÇA PIRI es va fer notar!!

Moltes felicitats a TOTS i TOTES (que cada vegada sou més!!!) i molt especialment als que debutàveu en una prova com aquesta, heu demostrat que amb ganes, il·lusió i una mica de sacrifici, tot és possible!!!!

Salut i Força!

Àlex

7 comentaris:

jordi ha dit...

Vull desde aquí agraïr molt i molt, l'ajuda rebuda per tots els piris desde que vaig creuar la linia d'arribada.
Ahir va ser una demostració que ser Piri és alguna cosa més (més que un club? jeje), sentir-te arropat en tot moment es algu que no té preu!!
El David i el Presi van fer una segona mitja portan-me al cotxe, van fer un tiempazo (infinites gracies)!!!
En fi, que ahir vaig aprendre que es pot plorar tb de dolor, però tb vaig veure fins a quin punt el cos humà pot aguantar per arribar a la meta.
En quan a la lesió el Doctor em va dir que tenia el tendó inflamadíssim i una mica tocat per haver estat tanta estona sent forçat, però no trencat (per sort, pq pel mal que em feia no les tenia totes); tot i així estic pedent d'una Resonància Magnètica.
Felicitats a tot els Piris, que erem un huevo!!!
Salut per tothom (VOLVERE jeje)

PD1: La inferemeria va haver-hi moments que estava colapsada per Piris, guanyem en tot!

PD2:aprofiteu per veure les fotos que no em tornareu a veure de blanc fins d'aquí un temps.

MENDI ha dit...

Enhorabona a tots!!! sou uns cracks.

Va ser un plaer poder-vos veure desde la cuneta a diferents punts, esteu en forma cabrons!!!

Jordi molta sort amb la recuperació i en 2 dies ens estàs passant la mà per la cara amb la bici...

Ens veiem,

Pilar Prats ha dit...

Moltes felicitats a tots!!!!!!!
Súperbé que tots acabessiu la prova!!!!! I molta emoció al sentir que tots els Piris van fer pinya!!!!!
Jordi!!!! Espero que la reso et surti bé i que no sigui una lesió greu.... Però tela marinera córrer d'aquesta manera!!!!!!!!!!!!!!!!! Ufffffffffff, quin patir!!!!!!!!!!!!!

Petons a tots!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Enhorabona a tots, Jordi millora't al menys ara si vens a entrenar amb crosses podré seguir-te.

oriol ha dit...

Una cursa collonuda, un ambientazo impressionant.

Jordi, que no sigui res greu, cuida't.

Oriol

NEMO ha dit...

Moltes felicitats a tots, i....... CAPITAN ARAÑA, fes bondat i cuidat més, tinc agulletes de portar pesos pluma com tu, jejejejeje. ànim company.

SALUT

Laura i Pere ha dit...

Enhorabona a tots els piris participants a Granollers. Jo a última hora vaig caure de la convocatòria per unes molesties a la cadera/cama/peu. Amb l´edat s´aprèn allò de "mas vale prevenir que curar" i vaig preferir quedar-me a casa.
Ens veiem a la Cabrilenca (espero)
Pere