dijous, 28 de febrer del 2008

Sondeig ampliar Classes Natació


El nostre entrenador de natació i company PIRI David Vergés, ens recomana i suggereix ampliar l'entrenament setmanal de natació amb més sessions. Aquestes sessions es celebrarien els dilluns i dimecres de 07:00 am a 08:00 am, i alternariem una sessió de tècnica amb una de Sèries i potència-resistència.


L'objectiu de les noves sessions seria intensificar l'entrenament per aquells que ja assisteixen a les classes nocturnes de dimarts i dijous, i a més donar l'oportunitat a fer classes, a aquells que per motius horaris no poden assistir a les sessions vespertines.

No hi hauria sobrecost pels que ja fan les sessions nocturnes. Pels que s'apuntin pel matí (amb dret també a venir al vespre) el cost de les mateixes és de 10€/mensuals

Per tal de prendre una decisió al respecte, cal un mínim quòrum i compromís d'assistència, ja que trobar-se sol a les 07:00 a.m. un dilluns, no fa gaire gràcia .

Per tant, qui té interès en que es facin classes els dilluns i dimecres de 07:00-08:00, i en conseqüència es compromet a venir-hi?

6 comentaris:

Piri ha dit...

Jo m'apunto!!!

Àlex.

Anònim ha dit...

jo també, l'horari, m'és molt més factible, tot i la son que acompanyarà!
Ja diràs si es fa i quan comencen
Lluís Mª

Motoret ha dit...

Ja en som 3.

Anònim ha dit...

Jo també, encara que tindre que acabar un cuart o vint minuts abans.
Ja som 4.

Xavi Puig.

Anònim ha dit...

JO també m'apunto (no obstant si el diumenge ha hagut una activitat dura puc no assitirhi aquell dilluns)

NEMO ha dit...

Senyors ànims a tothom i els entrenaments començaran aquets dilluns 3 de març. Marc si el cap de setnmana ha estat fort en qüestions de curses no dubtis en venir seré conseqüent amb la situació i és programarà una sessió de relaxació i un altre d'entrenament. Compteu que l'aigua aporta molts beneficis musculars.

Així dons, el dilluns ja podem dir que tenim el primer entrenament matinal, costarà però son els que millor resultats obtindrem.

Ànims i sort a tots els maratorians que hi participeu a Barcelona.