dilluns, 25 de febrer del 2008

Crònica Cap de Setmana






Ahir diumenge, els Piris es van tornar a deixar veure en la Cabrilenca. En Jaume, Pere, Sergi, Pucurull, Ramon, Ricard, Gus, Oriol Vergés, Silvia hi van participar, a més d'una representació de Pirietes (Glòria, Núria i Cristina), i dels suporters Raul, Ramon Llibre, Manel i Àlex.


Tots ells van superar amb èxit els 20 km i més de 1000 m de desnivell.
Destacar a més del cap de setmana la victòria del Pere Bossa en la cursa d'orientació del dissabte, i l'excelent participació de'n Marcel en una cursa de muntanya de 30 km.






Enhorabona a tots/es.



3 comentaris:

Anònim ha dit...

I felicitats a tots els participants, per les fotos es veu que fèieu molt bona fila.
Segur que va estar d'allò més ben organitzada!
Jo, tot i que pensava que no seria l'únic, vaig anar a acompanyar el meu germà a la duatló d'Igualada, que tot i que segur que els entesos diuen que no és la millor manera de preparar la marató, vam fer constar el triPIRI a l'Anoia.
Ens veiem per la marató.
lluís Mª

Anònim ha dit...

Vaig trovar a faltar algun Piri. Tot i això, cursa molt dura (com canvia fer-la trotant o en carrera. Avui estic reventat, però no tant com em pensava. Ramon, si tens alguna foto meva fes-me-la arribar al meu correu (pbossa@xtec.cat). Jordi, en vas fer alguna a meta on surtia jo amb altres Piris, fes me les arribar també.
Pels amants de l´estadística, enguany el guanyador va fer 1h43 minuts, per 1h52 de l´any passat.(enguany era un pel més dura, per tant, un pel més lenta) Jo, tot i fer pràcticament el mateix temps (1h59) he perdut 4 llocs (del 5º al 9º). Cada any que passa, puja el nivell (o ens fem més grans)
Bé, a reveure i a recuperar.se

Pete

SGI ha dit...

L'any vinent la Cabrilenca... hauria de puntuar pel trofeu Piri!!!
Per cert... no podríem aquest any fer encabir també la pedalada de Cabrils en el trofeu Piri?