divendres, 17 d’abril del 2009

Som Piris! Tri Piris!: Pepe Ontiveros

Hola, sóc en Pepe Ontiveros i ja porto un temps entrenant amb vosaltres.
Vaig néixer a Barcelona fa 31 anys, però he estiuejat tota la vida a Cabrils i des de fa un any i mig visc a Vilassar de Mar.
La meva religió és la Springsteeniana i sóc de l ´ Espanyol.

A mi sempre m´ ha agradat molt qualsevol esport i per la tele m´ ho empasso tot, inclòs la gimnàstica rítmica. Però jo vinc del bàsquet, esport que he practicat i gaudit durant 15 anys arribant a jugar a 2ª nacional.


Després i durant set o vuit anys quasi res de res; pàdel federat, ski però sobretot molta festa.

Tot a anat molt ràpid i no sé com em trobo que falten menys de 40 dies per una prova molt dura i encara no m´ he tret les rodetes de la bici i just ahir mirava de no ofegar-me a la piscina mentre mirava d´ atrapar al Santi . Fins aquest any mai havia nedat ni anat amb bici de carretera però estic content dels meus progressos i estic gaudint de tot el procés.

Suposo que tota o gran part de la culpa la té l´ Àlex, amic meu des de fa molt de temps. Sempre m´ explicava les seves batalletes i m´ engrescava per fer qualsevol cosa. No feia res i tenia que posar-hi remei!!!!. I així i sense donar-me´n compte, de la Burriac Atac al Half Challenge sense tenir ni bici pròpia i tot gràcies al Piri. Quin gran club!!

Em fan mal muscles que no sabia que ni existien, però m´ ho estic passant de conya, sóc competitiu i m´ agrada el treball en equip.

A per totes Piris!!!!


Pepe

5 comentaris:

Piri ha dit...

Qui t'ha vist i qui et veu!!

Estàs fent una bona feina, amic!

Ens veiem!

àlex.

NEMO ha dit...

Que grande que eres PEPE. Único en tu especie deseo verte acabar cualquier pueva que te propongas. Felicidades por estar entre nosotros

Xavi Puig ha dit...

Gran tipus aquet, si senyo i un gran
esportista, m'alegro de haver-te conegut.
Salutacions.

SGI ha dit...

Buenas Pepe!
Benvingut al Piri i a disfrutar de l'esport!
Sergi

Jimbo ha dit...

Ontiveros!!! Vamos a darle cañita a ese carril de natación, que de ahogarte nada de nada que no veas como apretas mamón!!!
Un abrazo fuerte