dimecres, 3 de juny del 2009

Som Piris! Tri Piris!: Mikel Peña

Aprofito aquest espai de la meva presentació, que ja era hora, per felicitar de nou a tots els Piris per la Half i a tots els qui, en molts racons del recorregut, ens van anar animant. Un gran dia!

Jo sóc el Maykel, Miki... Mouse per alguns (jeje), i per als qui més s’acosten Miquel o Mikel; atenc a totes aquestes denominacions.
Piri des de fa un parell de mesos justos, però amb sobrats motius per estar molt content de ser-ho, perquè la veritat és que entre tots aconseguiu que els qui arribem de nou ens sentim un més de l’equip des del primer moment. Un altre cop felicitats i gràcies a tots.

I ara toca presentar-se; sóc el Mikel, vaig néixer el 14 de juliol del 1975 en un poblet del País Basc, Leitza, niu de harrisotzailes (aixecadors de pedra), aizkolaris (talladors de troncs), pelotaris, sidreries i bons “chuletones”. Jo em vaig quedar amb els “chuletones” i el pa amb tomàquet d’aquesta terra, on visc des de fa 7 anys entre Gràcia, Badalona i Santa Coloma. Treballant com a veterinari a Vilassar de Mar des de fa 3 anys i enganxat al triatló des de fa dues temporades amb l’objectiu de gaudir dels entrenaments, les competicions i anar millorant a a poc a poc, és clar que sí!
Afeccions: escapades a Benasque, a l’estiu alguna caminada i a l’hivern esquiar si es pot, platgeta els migdies d’estiu i tango els dissabtes per la tarda (la meva noia és argentina i m’empapa una mica de la seva cultura).



Doncs res, espero anar-vos coneixent a tots de mica en mica i aprendrem els vostres noms (que som molts). Una salutació a tots. MIKEL

4 comentaris:

Piri ha dit...

Benvingut Mikel!!

És un plaer poder compartir els entrenaments amb tu!

Fins aviat!

Àlex.

Pedro Hidalgo ha dit...

Bueno crack, Bienvenido a este tu club,"gracias por las curas" jejeje.

NEMO ha dit...

Micky Mouse ven vingut company, juasssssssssssssssssssss. Has sapigut fer-te un lloc entre nosaltres, en poc temps ets admirat per qui et conèixem, as olvidat la denominació d'origen del DANI.... Mikel CABRERO, JUASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.

Felicitast per estar entre nosaltres i per el bon paper de la HALF.

Salut i molta sort

Roc ha dit...

Hola Miki, PIT I COLLONS i ens veiem al entrenos de piscina.